تحقیق در مورد اثر تبلیغات در اسنک چی توز

دسته بندي : گوناگون » دیگر
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :


‏اثر‏ ‏تبلیغات در اسنک چی توز
‏- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این ‏برند‏ است.
‏- چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است.
‏- ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است.
‏- انواع اسنک
‏1- اسنک توپی ‏ 6- اسنک با پنیر
‏2- اسنک کرانچی‏ 7- اسنک چرخی
‏3- اسنک طلایی ‏ 8- اسنک موتوری
‏4- اسنک حلقه ای‏ 9- مانچی تند و‏ ‏آتشین
‏5- اسنک جنگلی ‏ 10- سالسا تند با لیمو
‏- ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی
‏- انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است.
‏هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و‏ ‏طراحی لوگو با فرم های نرم و‏ ‏متناسب با یک محصول غذایی انجام شده.
دسته بندی: گوناگون » دیگر

تعداد مشاهده: 7436 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word_قابل ویرایش

تعداد صفحات: 4

حجم فایل:9 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252